Közérdekű adatok

Szervezeti, személyzeti adatok
Iskolánk rendelkezik Facebook --> https://www.facebook.com/Sz%
A beiratkozásra meghatározott idő
A középfokú beiskolázás menetét a 2022/2023-es tanév rendje részletesen tartalmazza.
22/2022. (VII. 29.) BM rendelet a 2022/2023. tanév rendjéről
A beiratkozásra meghatározott idő: 2023. június
A tanulók le- és kimaradásával,
évfolyamismétlésével kapcsolatos adatok:
Az intézményi lemorzsolódás:
2021/2022. tanév: 53 fő
Évismétlők száma:
2021/2022. tanév: 15 fő
Érettségi felkészítők:
Évfolyam | Tantárgy | Érettségi Szintje | Tanár | Időpont | Helyszín |
11-12. évfolyam | Biológia | emelt szintű érettségi felkészítő | Kovácsné Kozma Katalin Lídia | Hétfő 8-9. óra | 125. |
11. évfolyam | Magyar Nyelv és Irodalom | emelt szintű érettségi felkészítő | Kőszegi Anna | Csütörtök 8-9. óra | 229. |
11-12. évfolyam | Pedagógia | emelt szintű érettségi felkészítő | Fidrich Imréné | Csütörtök 8-9. óra | 325. |
11. évfolyam | Német Nyelv | emelt szintű érettségi felkészítő | Vass Petronella | Szerda 8-9. óra | 229. |
11. évfolyam | Történelem | emelt szintű érettségi felkészítő | Módos Péter |
Hétfő 8. óra Kedd 8. óra |
229. |
11. évfolyam | Angol Nyelv | emelt szintű érettségi felkészítő | Tóthné Meszlényi Linda | Szerda 8-9. óra | 129. |
12. évfolyam | Vízgazdálkodási ismeretek | emelt szintű érettségi felkészítő | Molnár Mónika | Szerda 8-9. óra | 219. |
12. évfolyam | Történelem | emelt szintű érettségi felkészítő | Csillag Hajnalka | Szerda 8-9. óra | 327. |
12. évfolyam | Egészségügyi ismeretek | emelt szintű érettségi felkészítő | Szemlédy Ida | Csütörtök 8-9. óra | 323. |
A Fenntartó nevelési-oktatási intézmény munkájával összefüggő értékelésének nyilvános megállapításait és ideje, a köznevelési alapfeladattal kapcsolatos – nyilvános megállapításokat tartalmazó – vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása, ideje, az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai, egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai
Jelenleg nincsen adat.
Kivonat az iskola Szakmai Programjából
Az otthoni felkészülés szabályai
Az otthoni munka fontos szerepet játszik a tanulási folyamatban. A készségek, képességek kialakításának és a gyakorlat megszerzésének a lehetősége nem korlátozódik csak a tanórára. Mindezek elsajátításához feltétlenül szükséges az otthoni tanulás, gyakorlás. Az órarend elkészítésekor törekszünk arra, hogy a tanulók terhelése egyenletes legyen, és ezt az elvet követjük az otthoni tanulás tekintetében is. A házi feladatoktól azt várjuk, hogy elkészítésükkel a tanulók elmélyítsék az órán tanultakat, s megtanulják ismereteiket önállóan alkalmazni, logikusan gondolkodjanak.
Az otthoni munka formái és céljai:
Formája | Célja |
a megtanulandó anyag | szükséges ismeretek megjegyzése, bevésése |
írásbeli házi feladat elkészítése | az órán tanultak elmélyítése, begyakorlása, átismétlése |
házi dolgozat írása, |
az anyaggyűjtés módszereinek gyakorlása, megfelelő formájú dolgozat szerkesztése, elmélyült, hosszabb időt igénylő munka kipróbálása, kézzel írt vagy szerkesztett feladatok, rajzok elkészítése (tantárgy-specifikus feladatok) |
kötelező olvasmány elolvasása | általános műveltség fejlesztése, szókincs fejlesztése, előkészület az órai munkára |
kiselőadásokra felkészülés | az önálló ismeretszerzés gyakorlása, könyvtári és internetes kutatómunka |
érettségi témakörök, tételek ismétlése | az érettségire való felkészülés közvetlen segítése |
szorgalmi feladatok | a tárgy iránt különösen érdeklődő tanulók tudásának elmélyítése önkéntes módon |
memoriterek tanulása | a memória hosszú távú fejlesztése |
A napi tananyag megtanulása, a házi feladat megírása rendszeres legyen, óráról órára történjen. A házi dolgozat írása, a kiselőadásokra való felkészülés, a szakrajzok elkészítése, tételek ismétlése és a kötelező olvasmány elolvasása hosszabb időt igényel, ezért a szaktanár az ilyen jellegű feladatok kiadását úgy ütemezi, hogy teljesítésük ne legyen különösen megterhelő a diákok számára. A hétvége, a tanítási szünet nem befolyásolja az otthonra adott feladatok mennyiségét. Az egyszerre adható házi feladat mennyiségét egy átlagos képességű tanulóhoz mérjük. A nyári szünetre a kötelező olvasmányok feladhatók.
Az otthoni munka rendszeres ellenőrzése igen fontos, mert ez biztosítja azt, hogy a következő tanórán a tanár együtt tudjon dolgozni a tanulóval. Az ellenőrzés szóban vagy írásban történik.
Az írásbeli feladatokat minden esetben ellenőrizni kell. A feladatok ellenőrzése egyes tantárgyak esetében rendszeres, míg másoknál csak szúrópróbaszerű. Az ellenőrzés konkrét módja az egyes tantárgyak tantervében kerül rögzítésre.
Az otthonra adott feladat a tanórán számon kérhető, és az eredmény értékelhető. Az írásbeli feladatok minősítése a tantárgyak tantervében rögzített módon történik.
A szorgalmi feladatok és kiselőadások vállalása minden esetben önkéntes, a tanulónak nem származik hátránya, ha nem vállal ilyen munkát. Ezek a következők lehetnek: anyaggyűjtés, kiállítás rendezése, külön feladat megoldása, versenyen való részvétel stb. A jól elkészített szorgalmi munkát a szaktanár érdemjeggyel jutalmazhatja.
A oktatói-szakmai ellenőrzés megállapításai a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályok megtartásával
Intézményünkben rendszeres ellenőrzések folynak, melyet a Minőségirányítási Rendszerben rögzített éves ellenőrzési tervnek megfelelően, a vezetők a munkaközösség-vezetők bevonásával végeznek. |
Az intézményi tanfelügyeletre a 2019-2020-as tanévben kerül sor.
I N T É Z K E D É S I T E R V
|
Székesfehérvári SZC Bugát Pál Technikum
|
Intézmény OM azonosítója:
|
2003053/013 |
Intézményvezető neve:
|
Szomor Andrea |
Intézkedési terv neve/azonosítója:
|
Bugát Intézkedési Terv |
Intézkedési terv kezdő dátuma:
|
2020. március 01. |
Intézkedési terv befejező dátuma: |
2025. június 30.
|
Kiemelkedő terület(ek)
- Oktatási folyamatok
- Tehetséggondozás.
- A tanulói érdekek előnyben részesítése
- Személyiség és közösségfejlesztés
- Hagyományteremtés, hagyományápolás
- Személyiség – és közösségformálás.
- Eredmények
- Magasszintű szakmai munka (szakmai elismerések, versenyeredmények, kompetenciamérések eredményei, érettségi eredmények javuló tendenciát mutatnak).
- Aktív kulturális élet, közösségi szerepvállalás ( Városi Diákgála megrendezése, Megyei Környezetvédelmi és Egészségügyi Vetélkedő, Országos szakmai , megyei , városi versenyek ).
- Belső kapcsolatok, együttműködés, kommunikáció
- Továbbképzések és azokon való résztvevők száma, azok hatékonysága kiemelkedő.
- A munkaközösségek bevonásával történik az oktatási folyamatok ellenőrzése és értékelése.
- Támogató szervezeti kultúra jellemezi az intézményt.
- Az intézmény külső kapcsolatai
- Szakmai, közéleti szerepvállalás.
- Aktív kezdeményező szerep.
- Széleskörű szakmai kapcsolatrendszer.
- Az oktatói munka feltételei
- A tantestület szakmai végzettsége, képzettsége.
- Hagyományápolás.
- Továbbképzések száma, gyakorisága.
- Feladat-, felelősség-, hatáskör megosztás.
- A Kormány, az oktatásért felelős miniszter, a szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter, és a szakképesítésekért felelős miniszterek által kiadott tantervi szabályozó dokumentumokban megfogalmazott elvárásoknak és az oktatói és szakmai programban megfogalmazott céloknak való megfelelés.
- Alapos, precíz intézményi tervezés, reális célmeghatározás.
- A jogszabályoknak való megfelelés, szabálykövetés.
Fejleszthető területek
Az intézkedés megnevezése:
|
1. Oktatási folyamatok Mérések beépítése, mérési eredmények tudatosabb elemzése, módszertani megújulás. |
Az intézkedés célja, indokoltsága:
|
A tanulók teljesítményének növelése. Az SNI-s, BTMN-es tanulók fejlesztése tanórán és tanórán kívül, differenciált munkáltatás, egyénre szabott feladat meghatározás. |
Az intézkedés mérföldkövei, ellenőrzési pontjai:
|
Félévente értékelés. |
A célok eléréséhez szükséges feladatok:
|
A mérési eredmények megismertetése minden pedagógussal. A munkaközösségek tanév elején konkrétan meghatározzák azon tennivalókat, amelyek a mérési eredmények javítását eredményezik (sikerkritériumok meghatározása). Az interaktív oktatási módszerek napi alkalmazása, IKT eszközök mindennapos használata. Folyamatos hospitálás a munkaközösségekben, a jó gyakorlat megosztása. |
A feladat végrehajtásának módszere:
|
Mérési eredmények közzététele a közös mappában. Munkatervi tervezés, feladat meghatározás. A félévi és tanév végi beszámolókban konkrét kimutatás készítése az eredményekről.
|
A feladat elvárt eredménye:
|
Tanulmányi eredmények javulása, egyénre szabottabb tanítási módszerek, differenciált foglalkozás. A pedagógusok módszertani kultúrájának , kelléktárának fejlődése. |
A feladat tervezett ütemezése:
|
2020. március 01-től folyamatos 2025. június 15-ig. |
A feladat felelősei:
|
Igazgató, igazgatóhelyettesek, munkaközösség-vezetők, szaktanárok. |
Az intézkedés megnevezése:
|
2. Személyiség- és közösségfejlesztés A szülőkkel való kapcsolat erősítése, kiterjesztése. Partnerek tájékoztatása az iskola eredményeiről, elismeréseiről és fordítva. |
Az intézkedés célja, indokoltsága:
|
A szülők részvételi aránya a szülői értekezleteken , fogadó órákon alacsony . A tanulók nevelésének-oktatásának eredményesebbé tételéhez szükséges a háromoldalú együttműködés. Nem teljeskörű Partnereink jelenléte a szakmai megbeszéléseken , értékeléseken, ezért nincs széleskörű információnk a hiányzó felek tevékenységéről, eredményeiről. |
Az intézkedés mérföldkövei, ellenőrzési pontjai:
|
Félévente értékelés. |
A célok eléréséhez szükséges feladatok:
|
Elektronikus hírlevél formájában tájékoztatunk minden partnerünket eredményeinkről és viszont is kérünk tájékoztatást vagy hírlevélben, vagy az őszi iskolai szakmai fórumon. Közös szülő-pedagógus találkozó szervezése köteten formában és önkéntes alapon ősszel. |
A feladat végrehajtásának módszere:
|
Hírlevél, szakmai fórumok, szülők meghívása az intézményi programokra (bográcsozás az iskola udvarán). |
A feladat elvárt eredménye:
|
Javul a háromoldalú- szülő-pedagógus-diák együttműködés, ezáltal javul nevelő-oktató munkánk. Partnereink megismerik az iskola életét, esetleg szponzori tevékenység is megvalósul. |
A feladat tervezett ütemezése:
|
2020. szeptember 01-től folyamatos 2025. június 15-ig. |
A feladat felelősei:
|
Iskolavezetés, osztályfőnökök. |
Az intézkedés megnevezése:
|
3. Eredmények Az egyenletesebb terhelés megvalósítása érdekében több pedagógus bevonása a versenyeztetésbe, vizsgafelkészítésbe. Hatékonyabb , szélesebb körű fejlesztés, felzárkóztatás. |
Az intézkedés célja, indokoltsága:
|
A pedagógusok egyenletes leterheltségének megvalósítása, minden pedagógus vegyen részt a tanórán kívüli tevékenységek elvégzésében. A gyengébben teljesítő tanulók nehezen vonhatók be a felzárkóztató és fejlesztő foglalkozásokba. |
Az intézkedés mérföldkövei, ellenőrzési pontjai:
|
Féléves értékelés. |
A célok eléréséhez szükséges feladatok:
|
Tudatos, konkrét tanév eleji tervezés a munkaközösségekben a pedagógusok tanórán kívüli tevékenységéről. Minden kolléga vállaljon tanórán kívüli feladatot. A gyengén teljesítő tanulóik szüleit írásban tájékoztatni kell tanév elején a felzárkózási lehetőségekről. Az osztályzatok megállapításánál legyen lehetőség a tanuló által választott önálló tantárgyi tevékenységből adódó feladat értékelésére és a felzárkóztatáson nyújtott tevékenység beszámítására.
|
A feladat végrehajtásának módszere:
|
A munkaközösségi munkatervekben név szerint szerepeljen minden kolléga konkrét vállalása. A megvalósítást a munkaközösség. vezető ellenőrzi.
A tanuló ellenőrzőjén keresztüli tájékoztatás a felzárkóztatás lehetőségről.
A gyenge tanuló bevonása a felzárkóztatásba, lehetőségek adása a tanuló által választott tantárgyi + feladat elvégzésére, értékelésére.
|
A feladat elvárt eredménye:
|
A pedagógusok egyenletes leterhelése. Több gyenge tanuló vesz részt a felzárkóztatáson, eredményeik javulnak, motiváltabbak lesznek. |
A feladat tervezett ütemezése:
|
2020. 09. 01- 2025. 06. 15. |
A feladat felelősei:
|
munkaközössé-vezetők, osztályfőnökök, szaktanárok. |
Az intézkedés megnevezése:
|
4. Belső kapcsolatok, együttműködés, kommunikáció
A területi széttagoltságból (gyakorló helyek) adódóan gyorsabb, hatékonyabb információ átadás és visszacsatolás. |
Az intézkedés célja, indokoltsága:
|
Nem teljeskörű Partnereink jelenléte a szakmai megbeszéléseken , értékeléseken, ezért nincs széleskörű információnk a hiányzó felek tevékenységéről, eredményeiről. |
Az intézkedés mérföldkövei, ellenőrzési pontjai:
|
Féléves értékelés. |
A célok eléréséhez szükséges feladatok:
|
Elektronikus hírlevél formájában tájékoztatunk minden partnerünket eredményeinkről és viszont is kérünk tájékoztatást vagy hírlevélben, vagy az őszi iskolai szakmai fórumon.
|
A feladat végrehajtásának módszere:
|
Hírlevél, szakmai fórumok szervezése, gyakorlóhelyek látogatása. Partnerek meghívása az iskola rendezvényeire. |
A feladat elvárt eredménye:
|
Partnereink megismerik az iskola életét, esetleg szponzori tevékenység is megvalósul, az iskola pedig konstruktívabb párbeszédet alakít ki a gyakorló helyekkel, eredményesebb lesz a szakmai gyakorlatokon megszerzett tudás. |
A feladat tervezett ütemezése:
|
2020. 09. 01- 2025. 06. 15. |
A feladat felelősei:
|
Iskolavezetés, gyakorlati oktatásvezető. |
Az intézkedés megnevezése:
|
5. Az intézmény külső kapcsolatai A partneri elégedettségmérés bővítése, a kapott eredmények mélyebb elemzése és értékelése. Több tartalomleírás az azonosított partnerekkel kapcsolatos tevékenységekről.
Panaszkezelés |
Az intézkedés célja, indokoltsága:
|
Szélesebb körű információ begyűjtése a partnerek elégedettségéről, mert nem állnak rendelkezésre minden érintett partnertől a vélemények, annak ellenére, hogy önértékeléskor minden érintett partnerünk megkapta a kérdőíveket.
A panaszkezelés az iskolai házirendben szerepel. Szükséges, hogy az intézményi SZMSZ-ben részletesen szabályozásra kerüljön a panaszkezelés algoritmusa. |
Az intézkedés mérföldkövei, ellenőrzési pontjai:
|
Tanév végén partneri elégedettség mérése.
A következő tanév elején a belső dokumentumok módosításakor az SZMSZ tartalmazni fogja a panaszkezelés rendjét. |
A célok eléréséhez szükséges feladatok:
|
Tanév elején a partneri kör összehívása, az előző tanév elégedettségi mérés kiértékelése. A partneri elvárások felmérése.
A panaszkezelés megalkotása. |
A feladat végrehajtásának módszere:
|
Elégedettségi kérdőívek készítése. Visszacsatolás megkövetelése. Tanév elején fórum összehívása. Az iskolavezetés megalkotja a panaszkezelés menetét. |
A feladat elvárt eredménye:
|
A partnerek mélyeb ismerete, jobb együttműködés.
A panaszkezelés bekerül az intézményi SZMSZ-be. |
A feladat tervezett ütemezése:
|
2020. 06. 15 – 2025. 06. 15-ig. |
A feladat felelősei:
|
Iskolavezetés. |
Az intézkedés megnevezése:
|
6. Az oktatói munka feltételei
Az IKT eszközök nagyobb mértékű használata a tanításban, a digitális kompetencia fejlesztése. Nagyobb hatékonyság a pályázatok tekintetében. |
Az intézkedés célja, indokoltsága:
|
A pedagógusok hatékony, naprakész módszertani kultúrájának része az IKT eszközök használata, digitális kompetenciáik folyamatos fejlesztése. Az iskola informatikai infrastruktúrájának fejlesztése – sávszélesség biztosítása, jobb korszerűbb számítógépek alkalmazása.
A tantestület nem motivált pályázatírás tekintetében. |
Az intézkedés mérföldkövei, ellenőrzési pontjai:
|
Féléves értékelés. |
A célok eléréséhez szükséges feladatok:
|
Lehetőség szerint minden pedagógus vegyen részt olyan módszertani továbbképzésen, ahol az IKT eszközök naprakész alkalmazását megismerheti. Az ötéves pedagógus továbbképzési tervbe kerüljön bele ez az elvárás. Az internet sávszélesség bővítése, új számítógépek beszerzése a 303-as terembe.
A munkaközösségekből 1-1 fő vegyen részt pályázatíró továbbképzésen. |
A feladat végrehajtásának módszere:
|
Az éves pedagógus beiskolázási tervbe kerüljön bele minden pedagógus továbbképzése öt éven belül.
Eredményes pályázatok megvalósítása. |
A feladat elvárt eredménye:
|
Eredményes órák, motiváltabb tanárok és tanulók. Javulnak a tanulmányi eredmények.
Eredményesebb tanulmányok, a tanulók szakmai és idegen nyelvi kompetenciái fejlődnek, motiváltabbak lesznek. Az iskola tárgyi feltételei gazdagodnak. |
A feladat tervezett ütemezése:
|
2020. 09.01 – 2025. 06. 15. |
A feladat felelősei:
|
Iskolavezetőség, munkaközösség-vezetők. |
Az intézkedés megnevezése:
|
7. A Kormány, az oktatásért felelős miniszter, a szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter, és a szakképesítésekért felelős miniszterek által kiadott tantervi szabályozó dokumentumokban megfogalmazott elvárásoknak és az oktatói és szakmai programban megfogalmazott céloknak való megfelelés
Nagyobb fegyelem a pedagógus tanítási tervek gyakorlati megvalósításában, határidők pontos betartása. |
Az intézkedés célja, indokoltsága:
|
A pedagógusok tartsák be a megadott határidőket a dokumentáció pontos naprakész elvégzéséért. Fenntartónak való megfelelés. |
Az intézkedés mérföldkövei, ellenőrzési pontjai:
|
naponta |
A célok eléréséhez szükséges feladatok:
|
Az intézményi eseménynaptár minden szertárban kerüljön föl a faliújságra, vagy jól látható helyre. Az elektronikus úton érkező üzenetekben található határidők kerüljenek be a naptárakba. |
A feladat végrehajtásának módszere:
|
Naptárak rendszeresítése a szertárakba. A munkaközösségvezető beírja az eseménynaptárban nem szereplő határidőket. |
A feladat elvárt eredménye:
|
A határidős feladatok pontos elvégzése. |
A feladat tervezett ütemezése:
|
2020. 02. 01 – 2025. 06. 15. |
A feladat felelősei:
|
Munkaközösség-vezetők, szaktanárok. |
Az oktatók iskolai végzettsége és szakképzettsége tantárgyfelosztás szerint | |||
Ssz. | Iskolai végzettség | Szakképzettség | Tanított tantárgy a 2021/2022. tanévben |
1. | egyetem | történelem, testnevelés szakos tanár, szakvizsgázott pedagógus | osztályfőnöki, testnevelés, történelem |
2. | technikus | környezetvédelmi technikus | Környezetvédelmi alapismeretek I., Környezettechnika alapjai I., Környezetvédelmi alapismeretek, Természettudományos vizsgálatok, Hulladékgazdálkodási gyakorlatok, ágazati vizsga felkészítő, Természettudományos vizsgálatok |
3. | egyetem | testnevelés tanár | testnevelés, osztályfőnöki |
4. | egyetem | kémia szakos középiskolai tanár, környezetmérnők | Szakmai kémia és biokémiai alapok, Múszeres analitikai gyakorlat |
5. | egyetem | magyar nyelv és irodalom , történelem szakos középiskolai tanár, szakvizsgázott pedagógus | etika, osztályfőnöki, anyanyelvi beszédkultúra, történelem emelt szintű felkészítő, történelem, magyar nyelv és irodalom |
6. | egyetem | biológia szakos középiskolai tanár | biológia |
7. | egyetem | matematika-fizika szakos középiskolai tanár | egyéni fejlesztés, Kötelező komplex természettudományos tantárgy, matematika |
8. | egyetem | vegyészmérnök, környezetmérnök | Környezettechnika alapjai II., Műszaki alapismeretek, Anyagismeret, Környezetvédelmi gyakorlat, Környezetvédelmi technológiák, Környezeti analitika gyakorlat, Szakmai számítások |
9. | egyetem | testnevelés tanár | osztályfőnöki, testnevelés |
10. | egyetem | angol nyelv középiskolai tanár | osztályfőnöki, angol nyelv |
11. | egyetem, főiskola | egészségügyi szakoktató, pedagógia, fejlesztőpedagógus | Vizsgafelkészítő, fejlesztő foglalkozás, egyéni fejlesztés, Pedagógia, Pszichológia, pedagógia emelt szintű felkészítő, Pedagógiai szociológia |
12. | egyetem | magyar nyelv és irodalom, történelem szakos középiskolai tanár | közösségi nevelés, történelem, magyar nyelv és irodalom |
13. | egyetem | matematika-fizika szakos középiskolai tanár | Vizsgafelkészítő, fejlesztő foglalkozás, egyéni fejlesztés, Pedagógia, Pszichológia, pedagógia emelt szintű felkészítő, Pedagógiai szociológia |
14. | egyetem, főiskola | egészségügyi szakoktató, pedagógia szakos tanár, fejlesztőpedagógus, szakvizsgázott pedagógus | Vizsgafelkészítő, fejlesztő foglalkozás, egyéni fejlesztés, Pedagógia, Pszichológia, pedagógia emelt szintű felkészítő, Pedagógiai szociológia |
15. | egyetem | biológia, környezettan tanár, szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető |
Sejtbiológia, biológia, Környezettechnika alapjai II., Műszaki alapismeretek |
16. | egyetem | magyar nyelv és irodalom szakos középsikola tanár | osztályfőnöki, magyar nyelv és irodalom |
17. | főiskola | diplomás ápoló | Népegészségtan, egészségfejlesztés, Szociológia alapjai, Pszichológia alapjai, A tanulás tanulása, Pedagógiai gyakorlat, Gondozás és egészségnevelés, Élménypedagógia, Játékos személyiségfejlesztés, Mentálhigiéné |
18. | egytem | angol nyelv és irodalom szakos tanár | közösségi nevelés, angol nyelv |
19. | főikola | diplomás ápoló | Egészségügyi jog és etika alapjai, Neurológia klinikuma, Munkavállaló ismeretek, Foglalkoztatás II., Általános ápolástan és gondozástan, Diagnosztikus és terápiás szakismeretek, Egészségügyi jog és etika alapjai, Szociológia alapjai, Gyógyszertani alapismeretek, Kommunikáció, Általános Ápolástan II, Pedagógiai-betegoktatási alapismeretek, Munkahelyi egészség és biztonság, Belgyógyászat és ápolástana, Neurológia és szakápolástana, Vizsgafelkészítő, Klinikumi szakismeretek, Népegészségtan, egészségfejlesztés, egészségügyi felzárkóztatás, Munka-balesetvédelem, betegbiztonság, Vitális paraméterek és injekciózás rendelőintézeti gyakorlat, Alapápolás-gondozás, Diagnosztikus beavatkozások gyakorlata, Komplex klinikai szimulációs gyakorlat, Belgyógyászat és ápolástana, Diagnosztikus ismeretek csecsemő és gyermekkorban |
20. | főiskola | környezetmérnök, történelem-földrajz szakos tanár | etika, osztályfőnöki, Műszaki alapismeretek, Környezet-egészségtan, Hulladékkereskedelem és –gazdálkodás, Környezetvédelmi gyakorlat, Környezetvédelmi technológiák, Hulladékgazdálkodási gyakorlatok, Ügyintézői feladatok, történelem |
21. | egyetem | matematika, rajz szakos tanár | matematika felzárkóztatás, művészetek, Műszaki alapismeretek, Művészeti felkészítő, matematika |
22. | egyetem | biológia szakos középiskolai tanár | biológia, biológia emelt szintű felkészítő, Kötelező komplex természettudományos tantárgy |
23. | egyetem | angol nyelvszakos középiskolai tanár | osztályfőnöki, angol nyelv |
24. | egyetem | angol nyelv és irodalom szakos tanár | biológia, biológia emelt szintű felkészítő, Kötelező komplex természettudományos tantárgy |
25. | egyetem | környezetmérnök, mérnök-tanár | Munkavállalói ismeretek, Ügyintéző gyakorlat, Vízügyi műszaki ismeretek gyakorlat, Vízügyi felzárkóztatás, környezetvédelem emelt szintű felkészítő, Vízgazdálkodási alapismeretek, Vízgazdálkodási alapgyakorlat, Vízügyi ügyintéző ismeretek, Üzemeltetési gyakorlatok |
26. | egyetem | angol nyelv és irodalom szakos tanár | osztályfőnöki, magyar nyelv és irodalom, angol nyelv |
27. | egyetem | környezetmérnök mérnök-tanár, szakvizsgázott pedagógus, szakvizsgázott közoktatás-vezető | Környezetvédelmi alapismeretek, Hidraulika alapjai, Környezetvédelmi alapismeretek I., Hidrológia alapjai, osztályfőnöki, Természettudományos vizsgálatok, Környezetvédelmi alapismeretek II., Környezettechnika alapjai II., vízgazdálkodás emelt szintű felkészítő, Ügyintézői gyakorlat, Vízgazdálkodási alapismeretek |
28. | egyetem | okleveles pedagógiatanár, okleveles tantervfejlesztő tanár, könyvtáros | egyéni fejlesztés, Kommunikáció, Kommunikációs gyakorlat, Pénzügyi és munkavállalói ismeretek, Szabadidő-szervezés |
29. | egyetem | angol nyelvszakos középiskolai tanár | angol emelt szintű felkészítő, Foglalkoztatás I., angol nyelv, Szakmai idegennyelv |
30. | egyetem | diplomás ápoló | Alapvető higiénés rendszabályok, Munkavállalói ismeretek, Az emberi test felépítése, Emberi test és működése, Sebészet és ápolástana, Munka-balesetvédelem, betegbiztonság, Kommunikáció, Belgyógyászat és ápolástana, Belgyógyászat és szakápolástana, Klinikumi szakismeretek, Vitális paraméterek és injekciózás rendelőintézeti gyakorlat, Vizsgafelkészítő demonstrációs gyakorlat, Egészséggondozás, egészségfejlesztés gyakorlat, Általános ápolástan és gondozástan, Egészséggondozás, egészségfejlesztés, Komplex klinikai szimulációs gyakorlat, Diagnosztikus és terápiás beavatkozások, Egészségnevelés-egészségfejlesztés |
31. | egyetem | angol nyelvszakos középiskolai tanár |
angol felzárkóztatás, Munkavállalói idegen nyelv, osztályfőnöki, angol nyelv |
32. | egyetem | egészségtan tanár, egészségügyi szakoktató | Pedagógiai – betegoktatási alapismeretek, Kommunikáció alapjai, Kommunikáció, Vitális paraméterek és injekciózás rendelőintézeti gyakorlat, Egészségügyi terminológia, Egészségügyi etikai és betegjogi alapismeretek, Infektológia és szakápolástana, infekciókontroll, Onkológia és szakápolástana, Hospice ellátás és szakápolástana, otthonápolás, Sebészet és szakápolástana, Vizsgafelkészítő, Alapápolás-gondozás, Egészségügyi asszisztensi feladatok, Gerontológia és szakápolástana, Vizsgafelkészítő demonstrációs gyakorlat, Általános ápolástan és gondozástan, Alapápolás-gondozás, Sebészet és ápolástana, Komplex klinikai szimulációs gyakorlat, Általános ápolástan és gondozástan, Diagnosztikus és terápiás szakismeretek, Klinikumi szakismeretek |
33. | egyetem | matematika-informatika szakos középiskolai tanár | matematika felzárkóztatás, egyéni fejlesztés, osztályfőnöki, matematika, Digitális kultúra |
34. | egyetem | testnevelő tanár, szakvizsgázott pedagógus | testnevelés, osztályfőnöki |
35. | egyetem, főiskola | egyetemi okleveles ápoló, diplomás ápoló | Alapvető higiénés rendszabályok, Szülészet-nőgyógyászat klinikuma, Alapápolás-gondozás, Alapvető higiénés rendszabályok, Elsősegélynyújtási alapismeretek, Munka-balesetvédelem, betegbiztonság, Irányított gyógyszerelés, Szülészet-nőgyógyászati betegek ápolása, Komplex klinikai szimulációs gyakorlat, Sebészet és ápolástana, Vizsgafelkészítő, Egészségügyi asszisztensi feladatok, Klinikumi szakismeretek, egészségügyi ismeretek emelt szintű felkészítő, Egészségügyi szakkör, Elsősegély szakkör |
36. | egyetem | informatika szakos tanár, fizika szakos középiskolai tanár, szakvizsgázott pedagógus | Szakmai fizikai és biofizikai alapok, Egészségügyi informatika, Szakmai fizikai és biofizikai alapok, Kötelező komplex természettudományos tantárgy, Digitális kultúra |
37. | egyetem | matematika, fizika szakos középiskolai tanár | matematika felzárkóztatás, egyéni fejlesztés, osztályfőnöki, Műszaki alapismeretek, matematika |
38. | egyetem | okleveles egészségügyi tanár, diplomás ápoló | Gyógyszertani alapismeretek, Egészségügyi terminológia, Irányított gyógyszerelés, Sürgősségi ellátás gyermekkorban és szakápolástana, Kritikus állapotú beteg ellátása, Kommunikáció, Speciális szakápolási feladatok a gyermekellátásban |
39. | egyetem | matematika-informatika szakos középiskolai tanár | Digitális kultúra, Foglalkoztatás II., matematika |
40. | főiskola | egészségügyi tanár | Egészségügyi etikai és betegjogi alapismeretek, Egészségügyi jog és etika alapjai, Pszichiátria klinikuma, Geriátria klinikuma, Alapvető higiénés rendszabályok, Az emberi test felépítése, Kisklinikumi ismeretek és ápolástanuk, Pszichiátriai betegek ápolása, Kisklinikumi ismeretek és szakápolástan, osztályfőnöki, Alapápolás-gondozás, Egészségügyi asszisztensi feladatok, Elsősegélynyújtási alapismeretek, Vizsgafelkészítés, Munka-balesetvédelem, betegbiztonság, Habilitáció, rehabilitáció a csecsemő és a gyermekápolásban, Belgyógyászat és ápolástana, Habilitáció, rehabilitáció a gyakorlatban, Általános ápolástan és gondozástan, Terápiás beavatkozások gyakorlata |
41. | egyetem | angol nyelvszakos középiskolai tanár | egyéni fejlesztés, osztályfőnöki, angol emelt szintű felkészítő, angol nyelv |
42. | főiskola | német nyelvszakos középiskolai tanár | német emelt szintű felkészítő, Foglalkoztatás I., német nyelv |
A nevelő és oktató munkát közvetlenül segítők száma, feladatköre, iskolai végzettsége és szakképzettsége
Ssz. |
Feladatkör |
Végzettség |
Képzettség |
1. |
iskolatitkár |
érettségi |
közgazdasági |
2. |
adminisztrátor |
érettségi |
közgazdasági |
3. |
rendszergazda |
érettségi |
szoftver- és hardverüzemeltető, karbantartó |
4. |
laboráns |
érettségi |
|
5. |
pedagógiai asszisztens |
érettségi |
|
Osztálylétszámok
2022/2023. tanév | ||||||
Osztály | Ágazat | Létszám | Kv/ Gy.áp. | Vízügy/Gy.cs.áp. | Osztályfőnök neve | Terem |
9.A | Egészségügy | 34 | Balázs László | 327 | ||
9.B | Egészségügy | 35 | Tóth Tímea | 223 | ||
9.C | Környezetvédelem-vízügy | 30 | Ligetiné Mráz Eszter | 117 | ||
9.D | Pedagógia | 36 | Jelinekné Mészáros Zsuzsanna | 106 | ||
9.NY | Nyelvi előkészítő - Környezetvédelem | 29 | Rönkös Ágnes | 123 | ||
9.E | Környezetvédelem | 33 | Fazekas-Bozsits Katalin | 121 | ||
10.A | Egészségügy | 27 | Kőszegi Anna | 230 | ||
10.B | Egészségügy | 30 | Szénásyné Szente Ágnes | 120 | ||
10.C | Környezetvédelem | 30 | Molnár Mónika | 222 | ||
10.Dped | Pedagógia | 34 | Gruber Tünde Mária | 412/Klub | ||
10.E | Környezetvédelem | 15 | Tóthné Meszlényi Linda | 105 | ||
11.A | Egészségügy | 17 | Szalai József Pál | 229 | ||
11.B | Egészségügy | 18 | Erdős Zsófi | 128 | ||
11.C | Környezetvédelem-vízügy | 25 | Kanizsay Zsolt Levente | 225 | ||
11.D | Pedagógia | 34 | Borbély Emőke | 108 | ||
12.A | Egészségügy | 19 | Horváth Istvánné | 227 | ||
12.B | Egészségügy | 19 | Körtvélyesi Adrienn | 103 | ||
12.C | Környezetvédelem-vízügy | 36 | 27 | 9 | Simon Piroska | 125 |
12.D | Pedagógia | 28 | Csillag Hajnalka | 325 | ||
5/13.A | Egészségügy - Gyakorló ápoló és Gyakorló csecsemő és gyermekápoló (érettségi utáni - nappali) | 18 | 10 | 8 | Kaifisné Fekete Ildikó | 323 |
5/13.B | Környezetvédelem-vízügy (érettségi utáni - nappal) | 26 | 19 | 7 | Tóth Anna | 6 |
5/13.C | Pedagógia (érettségi utáni - nappali) | 17 | Fidrich Imréné | 305 | ||
1/13.FEE | Felnőtt - Egészségügy - Gyakorló ápoló | 23 | Győri Marianna | |||
1/13.FEF | Felnőtt - Egészségügy - Mentőápoló és Egészségügyi asszisztens | 28 | Pillingné Gégény Edina | |||
2/14.FEB | Felnőtt - Egészségügy - Csecsemő -és gyermekápoló | 23 | Kiss-György Rita | |||
2/14. FEE | Felnőtt - Egészségügy - Gyakorló ápoló | 14 | Szemlédy Ida | |||
2/14. FEF | Felnőtt - Egészségügy - Mentőápoló | 16 | Potyondiné Molnár Gabriella | |||
3/15.FEA | Felnőtt - Egészségügy - Általános ápoló | 31 | Schnierer Mónika | |||
TELJES ÖSSZLÉTSZÁM: | 725 |
9. évfolyam: | 197 |
10. évfolyam: | 136 |
11. évfolyam: | 94 |
12. évfolyam: | 102 |
5. évfolyam | 61 |
érettségi alatti összesen: | 529 |
nappali (érettségi alatti és utáni) összesen: | 590 |
felnőtt (nappali és esti) összesen: | 196 |
felnőtt (esti): | 134 |
Eü ágazat nappalin érettségi alatt össz: | 199 |
Kv ágazat nappalin össz: | 131 |
Vízügy ágazat nappali össz: | 16 |
Pedagógia ágazat (szakgimnázium) össz: | 113 |
Technikumi érettségi alattiak össz: | 433 |
Technikumi érettségi alatti+utániak össz: | 568 |
Eü ágazat felnőtt össz: | 135 |
Kv ágazat felnőtt össz: | 0 |
Vízügy ágazat felnőtt össz: | 0 |
Végzősök összesen: | 247 |
Nappali végzősök: | 163 |
Felnőtt végzősök: | 84 |
Érettségi utáni végzősök (nappali és esti): | 145 |
Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
A szaképzési intézmény nyitva tartásának rendje
- Az iskola hétfőtől - péntekig 6 órától 22 óráig, szombaton 7 órától 14 óráig tart nyitva felnőttképzés idején. Rendezvények esetén vagy szükség szerint a nyitva tartás meghosszabbítható. Vasárnap és tanítási szünetek ideje alatt az intézmény zárva tart. Az óraközi szünetekben oktatói ügyeletet biztosítunk. Tanítási szünetben az intézmény a bejárati ajtón kifüggesztett ügyeleti rend szerint tart nyitva, egyébként létesítményeinek használata nem lehetséges, csak abban az esetben, ha erre az igazgató írásos engedélyt adott.
- A nappali tagozaton az első elméleti óra 8 órakor kezdődik. A tanórák időtartama 45 perc, a harmadik óra utáni szünet 15 perces, a többi szünet 10 perces.
Csengetési rend:
- óra 8:00 – 08.45
- óra 08.55 – 09.40
- óra 09.50 – 10.35
- óra 10.50 – 11.35
- óra 11.45 – 12.30
- óra 12.40 – 13.25
- óra 13.30 – 14.15
- óra 14.20– 15.05
A felnőttek oktatásában a tanítás 14 óra 20 perckor kezdődik. Ebben az esetben a szünetek időtartama 5 perc.
9. óra 15.10 – 15.55
10. óra 16.00 – 16.45
11. óra 16.50 – 17.35
12. óra 17.40 – 18.25
13. óra 18.30 – 19.15
Székesfehérvári SZC Bugát Pál Technikum
Felvétel iskolánkba
Cím: 8000 Székesfehérvár, Gyümölcs utca 15.
Tel.: 06/70- 198-6300
E-mail: bugattitkarsag@gmail.com
Honlap:www.bugat.hu
A felvételi eljárás főbb időpontjai:
2022. október 20-ig felvételi tájékoztató nyilvánosságra hozatala
2022.december 2-ig jelentkezés a központi írásbeli felvételi vizsgára
2023. január 21. központi írásbeli felvételi vizsga
2023. február 22-ig az iskola fogadja az általános iskoláktól a jelentkezési lapokat
2023. március 17-ig iskolánk nyilvánosságra hozza az ideiglenes felvételi jegyzéket
2023. április 28-ig iskolánk megküldi a felvételről vagy az elutasításról szóló értesítést a jelentkezőknek és az általános iskoláknak.
2023. június beiratkozás a 9. évfolyamra.
Indítandó szakok a 9. évfolyamon: http://www.bugat.hu/felveteli-kovetelmenyek/ (-->A LINK JELENLEG NEM ÜZEMEL!)
9.A Egészségügyi ágazat - Általános ápoló szakma
9.B Egészségügyi ágazat - Egészségügyi asszisztens szakma
9.C Környezetvédelem és vízügy ágazat - Környezetvédelmi technikus szakma, vízügyi technikus szakma
9.D Oktatás ágazat - Oktatási szakasszisztens szakma
9.NY Nyelvi (angol nyelv) előkészítő, Környezetvédelem és vízügy ágazat - Környezetvédelmi technikus szakma
Felvétel követelmények 9. évfolyamba:
Egészségügy ágazat:
- egészségügyi alkalmasság
- pályaalkalmassági követelményeknek kell megfelelni
- szóbeli pályaalkalmassági elbeszélgetés
Környezetvédelem és vízügy ágazat:
- egészségügyi alkalmassági követelményeknek kell megfelelni
Oktatás ágazat:
- egészségügyi alkalmassági követelményeknek kell megfelelni
- szóbeli pályaalkalmassági elbeszélgetés
Hozott pontok:
- A felvételi pontok számítása a hozott pontok (matematika, magyar nyelv, irodalom, történelem, idegen nyelv 7. osztály tanév végi, valamint 8. osztály félévi eredményei) és magyar nyelvi, a matematika központi írásbeli vizsga eredménye alapján történik.
Ha a tanuló az általános iskolában a felvételi pontszámítás részét képező tantárgyból szakértői javaslat alapján mentesítést kapott az értékelés és minősítés alól, akkor a hozott pontszámait arányosítjuk.
A felvételi eljárás során az azonos teljesítményt elérő tanulók közül a rangsor elkészítésénél előnyben részesül a hátrányos helyzetű tanuló, ezt követően az a jelentkező, akinek lakóhelye, ennek hiányában tartózkodási helye az iskola székhelye, feladatellátási helye szerinti járásterületén található, vagy akinek különleges helyzete ezt indokolja.
Különleges helyzetűnek tekintjük a jelentkezőt akkor, ha
- hátrányos helyzetű;
- a tanuló testvére jogviszonyban áll vagy állt az intézménnyel;
- a tanuló bármely szülője vagy nagyszülője az iskola jelenlegi alkalmazottja; vagy alkalmazottja, tanulója volt;
- a tanuló bármely szülője vagy nagyszülője pedagógus, vagy pedagógus volt a város valamelyik oktatási intézményében.
Felvétel a szakképzési (13.) évfolyamokra:
Jelentkezés nappali képzésekre:
2022. 03. 31-ig lehet jelentkezni az iskolánk honlapjáról letölthető jelentkezési lap kitöltésével.
Jelentkezés felnőttképzésre (korábban esti munkaforma):
A jelentkezést elektronikus formában lehet beküldeni, a www.szfszc.hu oldalon található felnőttoktatási jelentkező felületen keresztül.
Beiratkozás a szakképző évfolyamba: 2023. augusztus
A fenntartó által engedélyezett osztályok, csoportok
A fenntartó által a 2023/2024. tanévre engedélyezett osztályok (9. évfolyamon):
Technikum:
1/2 osztály egészségügy ágazat (okleveles általános ápoló - 5 0913 03 01)
1/2 osztály egészségügy ágazat (általános ápoló - 5 0913 03 01)
1 osztály egészségügy ágazat (egészségügyi asszisztens - 5 0913 03 02)
1 osztály környezetvédelem és vízügy ágazat (környezetvédelmi technikus - 5 0712 14 02 vagy vízügyi technikus - 5 1021 14 04)
1 osztály környezetvédelem + nyelvi előkészítő (környezetvédelmi technikus - 5 0712 14 02)
1 osztály oktatás ágazat (okleveles oktatási szakasszisztens)
A fenntartó által a 2022/2023. tanévre engedélyezett osztályok érettségi után:
2 osztály egészségügy ágazat (ápoló 1 felnőtt (1 év) és 1 nappali (3 év))
1 osztály egészségügy ágazat (csecsemő- és gyermekápoló 1 felnőtt (1 év)
1 osztály egészségügy ágazat (1 egészségügyi asszisztens felnőtt választható szakmairányok: fogászati asszisztens, gyógyszertári asszisztens)
2 osztály egészségügy ágazat (gyakorló ápoló 1 nappali és 1 felnőtt (2 év))
1 osztály egészségügy ágazat (gyakorló csecsemő- és gyermekápoló 1 nappali)
1 osztály egészségügy ágazat (mentőápoló 1 felnőtt)
1 osztály környezetvédelem ágazat (1 környezetvédelmi technikus nappali)
1 osztály vízügy ágazat (1 vízgazdálkodó technikus nappali)
1 osztály környezetvédelem és vízgazdálkodás ágazat (1 környezetvédelmi technikus választható szakmairány: környezetvédelem, természetvédelem és vízügyi technikus területi vízgazdálkodó szakmairány felnőtt )
1 osztály pedagógia ágazat (1 pedagógiai- és családsegítő munkatárs nappali)
1 osztály oktatás ágazat (1 oktatási szakasszisztens felnőtt)
Az éves munkaterv alapján a tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események időpontja
- A tanév, a szorgalmi idő (tanítási év)
- A tanítási év első tanítási napja szeptember 1., utolsó tanítási napja június 16.
A technikum (korábban szakgimnázium) befejező évfolyamán az utolsó tanítási nap május 5.
- "PÉNZ7" pénzügyi és vállalkozói témahét 2023. március 6-10. között
- Digitális Témahét 2023. március 27-31. között,
- Fenntarthatósági Témahét 2023. április 24-28. között.
- A szorgalmi idő első féléve:
- január 20-ig tart.
- január 27-ig értesítjük a tanulókat és a tanulók szüleit az I. félévben elért tanulmányi eredményekről.
- Tanítás nélküli munkanapok
szeptember 22. Oktatótestületi csapatépítés
október 25. Továbbképzés
február 6. Oktatótestületi értekezlet: az első félév értékelése
április 5. DÖK nap
május 8. A magyar nyelv és irodalom írásbeli érettségi napja
május 9. A matematika írásbeli érettségi napja
május 10. Történelem érettségi írásbeli vizsga
- Tanítási szünetek
Az őszi szünet: október 29 - november 1-ig tart.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: október 28.
A szünet utáni első tanítási nap: november 2.
A téli szünet: december 22-től január 8-ig tart.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: december 21.
A szünet utáni első tanítási nap: január 9.
A tavaszi szünet: április 6.- 11.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: április 5.
A szünet utáni első tanítási nap: április 12.
- A vizsgák rendje
- A) Érettségi
A május-júniusi írásbeli érettségi vizsgák időpontjai:
Írásbeli vizsgák:
május 8. 9.00 órától Magyar nyelv és irodalom
május 9. 9.00 órától Matematika
május 10. 9.00 órától Történelem
május 11. 9.00 órától Angol nyelv
május 12. 9.00 órától Német nyelv
május 17. 9.00 órától Ágazati szakmai tárgyak
Szóbeli: június
- B) Szakmai vizsgák
Mellék-szakképesítések szakmai vizsgája:
- írásbeli: február 6., február 13.
- gyakorlati/szóbeli: február 5.-22.
A végzős szakképzési évfolyamok szakmai vizsgái:
- írásbeli vizsga: az alábbiak szerint
- szóbeli és gyakorlati vizsga: május-június
Gyakorló ápoló (OKJ) vizsga:
- május 31. 13:00
Gyakorló csecsemő-és gyermekápoló (OKJ) vizsga:
- május 31. 9:00
Környezetvédelmi technikus, Vízgazdálkodó technikus (OKJ) vizsga:
- május 16. 10:00
Pedagógiai- és családsegítő munkatárs (OKJ) vizsga:
- május 08. 10:00
Általános ápoló vizsga:
- május 23. 09:00
Csecsemő- és gyermekápoló vizsga:
- május 19. 11:00
Gyakorló ápoló vizsga:
- május 08. 10:00
Mentőápoló vizsga:
- május 15. 09:00
- Felvételi eljárás és beiratkozás
Nyílt napjaink időpontjai:
december 12. 14.30 órától
január 9. 14.30 órától
2022. október 20-ig felvételi tájékoztató nyilvánosságra hozatala
2022. december 2-ig jelentkezés a központi írásbeli felvételi vizsgára
2023. január 21. központi írásbeli felvételi vizsga
2023. február 22-ig az iskola fogadja az általános iskoláktól a jelentkezési lapokat
2023. március 17-ig iskolánk nyilvánosságra hozza az ideiglenes felvételi jegyzéket
- április 28-ig iskolánk megküldi a felvételről vagy az elutasításról szóló értesítést a jelentkezőknek és az általános iskoláknak.
2023. június beiratkozás a 9. évfolyamra.
Beiratkozás a szakképző évfolyamba: Augusztus
- Tanulmányi versenyek
Az Országos Középiskolai Tanulmányi Versenyekre a jelentkezés határideje iskolánkban: 2022. szeptember 18.
- Országos mérés, értékelés
2023.03.06-06.09. Országos kompetenciamérés
- Iskolai ünnepségek, megemlékezések időpontjai
2022. szeptember 1. Tanévnyitó
2022. október 2. Állatok Világnapja
2022. október 5. Pedagógusok Világnapja
2022. október 6. Az aradi vértanúk ünnepe
2022. október 9. Gyaloglás Világnapja
2022. október 15. Újraélesztés Világnapja
2022. október 22. Megemlékezés 1956.október 23-ról
2022. november 17. Koraszülöttek Világnapja
2022. december 21. Karácsonyi ünnepély (osztálykeretben)
2023. február 1. Tisza élővilágának emléknapja
2023. február 19. Magyar Ápolók Napja
2023. február 24. Megemlékezés a kommunista diktatúra áldozatairól
2023. március 14. Megemlékezés március 15. alkalmából
2023. március 21. Erdők nemzetközi Napja
2023. március 22. Víz Világnapja
2023. április 7. Egészségügyi Világnap
2023. április 13. Megemlékezés a Költészet Napjáról
2023. április 14. A holocaust áldozatainak emléknapja
2023. április 22. Föld Napja
2023. május 5. Ballagás
2023. május 9. Vándormadarak Nemzetközi Napja
2023. június 2. Nemzeti összetartozás napja
2023. június 3. Környezetvédelmi Világnap
2023. június Tanévzáró ünnepély
2023. június Oklevélátadó ünnepély a szakképzésben végzettek számára
9.Szülői értekezletek időpontjai:
Szeptember 12. 9. és a 12. évfolyamon
Október 10. 17.00 óra
Február 13. 17.00 óra
Fogadóórák:
november 21. 14.30 órától
április 03. 14.30 órától
Az osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei, a tanulmányok alatti vizsga rendje
Az osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei:
A LINK JELENLEG NEM ÜZEMEL --> http://www.bugat.hu/osztalyozo-javito-es-kulonbozeti-vizsgak/
A tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje: |
Tanulmányok alatti vizsga körébe tartozik az ágazati alapvizsga, az osztályozó vizsga, a különbözeti vizsga, valamint a pótló és javítóvizsga. A vizsgák formáit és szabályait szakmai programunk részletesen tartalmazza.
Az osztályozó és különbözeti vizsgák tervezett időpontja a következő:
Osztályozó vizsga
A tanítási év lezárását szolgáló osztályozó vizsgát az adott tanítási évben, január 3-15. és április 1-30. között, illetve augusztus 15-31. között kell megszervezni. Osztályozó vizsgát az iskola a tanítási év során bármikor szervezhet. Osztályozó vizsgát a tanuló az iskola igazgatójának írásban benyújtott kérelme alapján is tehet. A vizsgák időpontjáról a tanulót a vizsgára történő jelentkezéskor írásban tájékoztatni kell.
Az egyéni tanrendben tanulóknak félév végén, illetve tanév végén osztályozóvizsgát kell szervezni. Az egyéni tanrendben tanuló diák év végi osztályzatának megállapítása az első és második féléves osztályozó vizsga eredményének súlyozott átlagából adódik. A tanév végi osztályzat megállapításánál az év végi vizsga eredménye súlyozottan (kétszeresen) kerül megállapításra. Az elégséges osztályzathoz a 2,00 átlagot kell elérni.
Felnőttek oktatásban ugyanazok a szabályok vonatkoznak osztályozó vizsga tekintetében a tanulókra, mint a nappali tagozatos tanulókra.
Különbözeti vizsga
A különbözeti vizsgát a beiratkozás napjától számított hatodik-nyolcadik hét között lehet megszervezni. A tanulót a vizsga tananyagáról a beiratkozás előtt a szaktanárnak tájékoztatnia kell. A vizsgák időpontjáról a vizsgázót a vizsgára történő jelentkezéskor írásban tájékoztatni kell.
Ágazati alapvizsgák tervezett időpontja:
Nappali tanrend esetén:
Tizedik évfolyam elvégzését követően a júniusi vizsgaidőszakban.
Felnőttek oktatása esetén:
Az első félévet követően a februári vizsgaidőszakban.
Felnőttek oktatása
A felnőttoktatás az a képzés, ahol a „tanuló munkahelyi, családi vagy más irányú elfoglaltságához, a meglevő ismereteihez és életkorához igazodó iskolai oktatásban vesz részt.
Felnőttek oktatása – ingyenes szakmaszerzési lehetőségek az új szakképzési rendszerben.
A szakképzés elmúlt időszakának egyik sikertörténete a felnőttoktatás fellendülése volt.
A felnőttoktatásban tanulók száma az ingyenesen megszerezhető második szakképesítés lehetőségének biztosításával jelentősen megemelkedett. Felnőttként lehetőség van két szakma és egy rövidebb ciklusú szakmai képzés keretében iskolai rendszerben szerzett szakképesítés ingyenes megszerzésére. A szakmai oktatásba és képzésbe való belépésre bármilyen életkorban van lehetőség. A felnőttoktatás képzési szerkezete jelenleg is átalakulóban van, és egyre jobban a gazdaság igényeihez igazodik.
A képzési idő a hasonló munkakörben megszerzett szakmai tudás figyelembevételével jelentősen csökkenthető, vagyis lehetőség van az előzetes tudás beszámítására. A bemeneti feltételek szakmánként változnak. Az oktatás általában csökkentett időtartamban zajlik.
Amennyiben kérdése, van keresse iskolánkat!
Székesfehérvár, Gyümölcs u. 15, 8000
Telefonszám: 06/22312 073
email: bugattitkarsag@gmail.com
Felzárkóztatás - Tehetséggondozás:
Az alábbi felzárkóztató, fejlesztő foglalkozások állnak a tanulók részére
Évfolyam | Tantárgy | Oktató | Időpont | Helyszín |
9. évfolyam | Angol nyelv | Rönkös Ágnes | szerda 8. óra | 129. |
11. évfolyam |
Angol nyelv | Tóthné Meszlényi Linda | hétfő 8. óra | 105. |
10. évfolyam | Egészségügy | Kaifisné Fekete Ildikó | csütörtök 8. óra | 308. |
9. évfolyam | Matematika | Kiss-György Rita | péntek 8. óra | 117. |
9. évfolyam | Matematika | Nyárai-Horváth Ferencné | kedd 0. óra | 117. |
9. NYEK | Matematika | Simon Piroska | csütörtök 6. óra | 322. |
10. évfolyam | Matematika | Szénásyné Szente Ágnes | kedd 0. óra | 120. |
10. évfolyam | Matematika | Nyárai-Horváth Ferencné | szerda 0. óra | 117. |
10. évfolyam | Matematika | Szénásyné Szente Ágnes | szerda 8. óra | 120. |
11. évfolyam | Matematika | Kiss-György Rita | szerda 8. óra | 117. |
11. évfolyam | Matematika | Gyevnár Eszter | hetfő 8. óra | 117. |
12. évfolyam | Matematika | Simon Piroska | szerda 0. óra | 120. |
12. évfolyam | Matematika | Simon Piroska | kedd 8. óra | 120. |
12. évfolyam | Vízgazdálkodás | Kusztor Attila | hétfő 8. óra | 222. |
Tanórán kívüli foglalkozások igénybevételének lehetőségei
A tanulónak joga, hogy az iskola által szervezett tanórán kívüli foglalkozásokon részt vegyen.
A tanórán kívüli foglalkozások formái:
- szakkör,
- korrepetálás,
- diákkör,
- diáksport-egyesületi tevékenység,
- verseny,
- tehetséggondozás (emelt szintű érettségi előkészítő)
- felzárkóztatás.
A rendszeres tanórán kívüli foglalkozásokra a tanulók írásban jelentkeznek az oktatóknál szeptember 15-ig. A tanórán kívüli foglalkozások idejét és helyszínét az osztályfőnökök, illetve a szaktanárok ismertetik.
Részt vehet egyéb szabadidős tevékenységen (könyvtári óra, vetélkedő, tábor, kirándulás, stb.).
A tanulók közös tevékenységük megszervezésére diákköröket hozhatnak létre, ha azok az iskola pedagógiai programja szellemének megfelelnek. A diákkör minimális létszáma 10 fő. Működési rendjét és támogatásának módját a diákkört kezdeményezők az igazgatóval egyeztetik.
Pályakövetés
Fejlesztések
TANÁR | FOGLALKOZÁS | IDŐPONT | TEREM |
Almási Gabriella | fejlesztő foglalkozás | Csütörtök 8-9. óra | 120. |
Bakonyiné Lajtos Andrea | fejlesztő foglalkozás | Kedd 8-9. óra | 205. |
Bakonyiné Lajtos Andrea | fejlesztő foglalkozás | Szerda 8-9. óra | 205. |
Izsákné Spitczmüller Mária | fejlesztő foglalkozás | Csütörtök 8-9. óra | 125. |
Pothárné Gárdonyi Ágnes | fejlesztő foglalkozás | Kedd 8-9. óra | 106. |
Betegkísérő képzés: PDF Dokumentum
Utankovetes diagram
Gazdálkodási adatok
Iskolai osztályok, illetve az egyes osztályokban a tanulók létszáma |
2019/2020. tanév | ||
Osztály | Ágazat | Létszám |
9.A | egészségügyi | 25 |
9.B | egészségügyi | 26 |
9.C | környezetvédelem-vízgazdálkodás | 25 |
9.D | pedagógia | 32 |
9.NYEK | Nyelvi előkészítő | 20 |
10.A | egészségügyi | 21 |
10.B | egészségügyi | 27 |
10.Ca | környezetvédelem | 25 |
10.Cb | vízügy | 8 |
10.D | pedagógia | 31 |
11.A | egészségügyi | 20 |
11.B | egészségügyi | 19 |
11/Ca | környetevédelem | 13 |
11/Cb | vízügy | 8 |
11/D | pedagógia | 31 |
11/E | környezetvédelem | 16 |
12.A | egészségügyi | 16 |
12.B | egészségügyi | 26 |
5/13.Aa | egészségügy,gyakorló ápoló | 6 |
5/13.Ab | egészségügy,gyakorló csecsemő és gyermekápoló | 10 |
5/13.B | környezetvédelem | 26 |
2/14. FEC | egészségügy, gyakorló ápoló | 28 |
2/14.FEF | egészségügy, gyakorló mentőápoló | 12 |
3/15.FEA | egészségügy, általános ápoló | 18 |
3/15. FEB | egészségügy, általános ápoló | 15 |
1/13.FEC/a | gyakorló ápoló | 26 |
1/13.FED/a | környezetvédelemi technikus | 9 |
1/13. FED/b | vízügyi technikus | 6 |
Mindösszesen: | 545 |
A Székesfehérvári SZC Bugát Pál Technikum térítésmentesen, valamint térítési díj, tandíj ellenében biztosított köznevelési feladatok
a 2019. évi LXXX. törvény a szakképzésről szabályozza
Az iskola alapszolgáltatásai ingyenesek, kivéve az iskolarendszeren kívüli, valamint az iskolarendszerű képzésben a harmadik és további szakképesítéssel összefüggő oktatás.
A térítési díj, tandíj megállapítása a jogszabálynak megfelelően történik. A kedvezményre való jogosultságot a tanulónak igazolnia kell. A befizetés két részletben, szeptember 30-ig és január 30-ig történik az iskola pénztárába.
A 2011. évi CLXXXVII. törvény értelmében:
- § (1)80 Az állam által támogatott iskolai rendszerű szakképzésben - e törvény rendelkezéseinek figyelembevételével, függetlenül az oktatás munkarendjétől - ingyenes
a)81a tanuló részére az első és második szakképesítésre történő felkészítés keretében az elméleti és a gyakorlati képzés a szakközépiskolai vagy szakiskolai képzésben az első szakképesítés esetén öt, a második szakképesítés esetén három tanéven keresztül, az érettségi végzettséggel rendelkező tanulók esetén a szakgimnáziumi képzésben szakképesítésenként három tanéven keresztül, valamint a szakképesítés-ráépülésre történő felkészítés az OKJ-ban előírt képzési időnél egy tanévvel hosszabb ideig,
- b) a tanuló részére a szakgimnáziumban a szakmai érettségire történő felkészítés hat tanéven keresztül,
- c) a szakiskolai végzettséggel rendelkező tanuló részére a 24. § (3) és (4) bekezdésében meghatározott kétéves, érettségire történő középiskolai felkészítésben három tanév,
- d) a tanuló részére szakgimnáziumban a szakmai érettségi vizsga és első alkalommal a javító- és pótló érettségi vizsga,
- e) a szakgimnáziumban az érettségi végzettséggel rendelkező tanuló részére egy szakmai érettségi vizsgatárgyból tett érettségi vizsga és első alkalommal a javító- és pótlóvizsga,
f)82a tanuló részére az iskolai rendszerű szakképzésben a harmadik szakképesítés megszerzésére irányuló komplex szakmai vizsgát megelőző valamennyi komplex szakmai vizsga és első alkalommal az ezekhez kapcsolódó javító- és pótlóvizsga.
(1a)83 Az (1) bekezdés d) és e) pontjában meghatározott javító-, pótlóvizsga ingyenes, bármely szakképző intézmény korábbi tanulója részére első alkalommal a tanulói jogviszony megszűnése után is.
(1b)84 Az (1) bekezdésben foglaltaktól eltérően minden esetben ingyenes az iskolai rendszerű szakképzésben való részvétel a halmozottan hátrányos helyzetű és a sajátos nevelési igényű tanuló részére.
(1c)85A kormányhivatal méltányosságból, a hátrányos helyzetű tanuló - kiskorú tanuló esetén szülője, gyámja - kérelmére, valamint tartós betegség vagy egyéb, méltányolható körülmény esetén a tanuló - kiskorú tanuló esetén szülője, gyámja - kérelmére és a szakképző iskola javaslatára engedélyezheti az (1) bekezdés szerinti időtartam legfeljebb két tanévvel történő meghosszabbítását.
(2)86 Azon tanulótól, aki a képzésben való ingyenes részvételre jogosult, a gyakorlati képzést folytató szervezet a gyakorlati képzés megszervezéséért, végzéséért és a gyakorlati képzés feltételeinek a biztosításáért a tanulótól vagy a tanuló szülőjétől (gyámjától) nem kérhet és nem fogadhat el, a tanuló vagy a tanuló szülője (gyámja) pedig a gyakorlati képzést folytató szervezetnek nem adhat semmilyen pénzbeli, anyagi, természetbeni hozzájárulást vagy költségtérítést. (…)
(6)87 A második szakképesítés megszerzésére irányuló felkészítés csak az első szakképesítés megszerzését követően kezdhető meg.
(7)88 Harmadik és további szakképesítés támogatása szempontjából figyelmen kívül kell hagyni azt az OKJ-ban szereplő, államilag elismert szakképesítést, amelyet iskolarendszeren kívüli szakképzésben szereztek. Nem számít második vagy harmadik szakképesítésnek a meglévő szakképesítéssel betölthető munkakör magasabb színvonalon való ellátását biztosító képzésben szerezhető - a szakmai és vizsgakövetelményben meghatározott körbe tartozó, kapcsolódó - szakképesítés, valamint az érettségi vizsga keretében megszerezhető szakképesítés birtokában, iskolai rendszerű szakképzésben szerzett érettségi végzettséghez kötött szakképesítés.
229/2012 Korm. rendelet 33. § (1)
Térítésmentesen biztosított köznevelési közfeladat:
- § (1) Az állami szerv, az állami intézményfenntartó központ, az állami felsőoktatási intézmény, a települési önkormányzat, a nemzetiségi önkormányzat (a települési és a nemzetiség önkormányzat a továbbiakban együtt: önkormányzat) és az önkormányzati társulás által fenntartott köznevelési intézményben térítésmentesen biztosított köznevelési közfeladat:
(…)
- b) általános iskolában és középfokú iskolában
- ba) a tanórai foglalkozás, a heti kötelező időkeret terhére a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő, a tartósan beteg és a sajátos nevelési igényű gyermek számára megszervezett felzárkóztató foglalkozás,
bb)46
- bc) a tanköteles korú tanulót kivéve, ugyanazon évfolyam második és további alkalommal történő megismétlése abban az esetben, ha arra nem azért van szükség, mert a tanuló a tanulmányi követelményeket nem teljesítette,
- bd) az osztályok heti időkerete terhére megszervezett kötelező és a nem kötelező egyéb foglalkozás,
be)47
- bf) az iskola nyitva tartása és a jogszerű benntartózkodás ideje alatti, valamint az étkezés ideje alatti felügyelet,
bg)48
- bh) a tanulmányok alatti vizsga, kivéve a független vizsgát,
- bi) a tanulók - rendeletben meghatározott - egészségfejlesztése, a kötelező rendszeres egészségügyi felügyelet,
- bj) a közismereti képzés elsajátítására irányuló vagy a tartós gyógykezelés miatt létesített vendégtanulói jogviszony,
bk)49a pedagógiai program végrehajtásához kapcsolódó, a minden tanuló számára előírt tananyag megismerését, feldolgozását, a mindennapi testedzést szolgáló, intézményen kívüli kulturális, művészeti, sport- vagy más foglalkozás, kirándulás, erdei iskola,
bl)50a krízisközponti elhelyezés időtartamára létesített ideiglenes vendégtanulói jogviszony,
c)51kollégiumban - a (3) bekezdés szerinti kollégiumi tagsági jogviszony keretében -,
- d) a nevelési-oktatási intézmény létesítményeinek, eszközeinek használata a térítésmentes szolgáltatás igénybevételekor,
e)52sajátos nevelési igényű, beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő, illetve tartós gyógykezelés alatt álló gyermek, tanuló esetén az állapotának megfelelő köznevelési intézményi ellátás,
(…)
33/A. §56A köznevelési intézmény fenntartójától függetlenül térítésmentes az érettségi vizsga a tanulói jogviszony ideje alatt az érettségi bizonyítvány megszerzéséig és az adott vizsgatárgyból az érettségi bizonyítvány megszerzése előtti, tanulói jogviszonyban tett sikertelen érettségi vizsga első javító- és pótló vizsgája.
Térítési díj ellenében igénybe vehető szolgáltatások:
- § (1) Az állami szerv, az állami intézményfenntartó központ, az állami felsőoktatás intézmény, az önkormányzat, az önkormányzati társulás által fenntartott köznevelési intézményekben térítési díj ellenében igénybe vehető szolgáltatások:
- a) a 33. §-ban meg nem határozott egyéb foglalkozások,
- b) alapfokú művészetoktatásban a heti hat tanórai foglalkozás a főtárgy gyakorlatának és elméletének elsajátításához, valamint tanévenkénti egy meghallgatás és egy művészi előadás, valamint e szolgáltatások körében az iskola létesítményeinek, felszereléseinek használata, továbbá az állami vizsga és a tanulmányok alatti vizsga,
- c) a nem tanköteles tanulónak az iskolában a tanulmányi követelmények nem teljesítése miatt az évfolyam második alkalommal történő megismétlésekor a 33. § (1) bekezdés b) és c) pontjában meghatározott köznevelési közfeladatok,
- d) a független vizsga,
- e) az érettségi bizonyítvány megszerzése vagy a tanulói jogviszony megszűnése után az érettségi vizsga, továbbá az adott vizsgatárgyból a tanulói jogviszony fennállása alatt az érettségi bizonyítvány megszerzése előtti sikertelen érettségi vizsga második vagy további javító- és pótló vizsgája,
f)57
(2)58
(3) Az iskolaszék, az óvodaszék, a kollégiumi szék - annak hiányában a szülői szervezet (közösség) az intézményi tanács és iskolában az iskolai diákönkormányzat véleményének kikérésével - meghatározhatja azt a legmagasabb összeget, amelyet a nevelési-oktatási intézmény által szervezett, nem ingyenes szolgáltatások körébe tartozó program megvalósításánál nem lehet túllépni.
(4)59 A kollégiumi szolgáltatás igénybevételéért a tanuló térítési díjat fizet, ha az iskolai közszolgáltatási feladatellátást térítési díj fizetése mellett veszi vagy venné igénybe. A térítési díj mértéke azonos az iskolai térítési díj mértékével.
- § (1) Az állami szerv, az állami felsőoktatási intézmény, az önkormányzat és az önkormányzati társulás által fenntartott köznevelési intézményekben a térítési díj összege tanévenként, a tanévkezdéskor a szakmai feladatra számított folyó kiadások egy tanulóra jutó hányadának
- a) tizenöt-húsz százaléka a 34. § (1) bekezdés a) pontjában meghatározott esetben,
b)60öt-húsz százaléka a 34. § (1) bekezdés b) és c) pontjában meghatározott esetben tizennyolc éven aluli tanulóknál,
- c) tizenöt-negyven százaléka a 34. § (1) bekezdés b) pontjában meghatározott esetben tizennyolc éven felüli, de huszonkettő éven aluli tanulóknál,
- d) húsz-negyven százaléka a 34. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott esetben.
(2) Vendégtanulói jogviszony - a 33. § (1) bekezdés b) pont bj) alpontjában foglaltakat kivéve - térítési díj fizetése mellett létesíthető. A vendégtanulói jogviszony esetén a térítési díj mértéke legfeljebb a szakmai feladatra a tanévkezdéskor számított folyó kiadások egy tanulóra jutó hányadának három-harminc százaléka lehet.
(3) A térítési díjat - a fenntartó által meghatározottak szerint - a tanulmányi eredménytől függően csökkenteni kell, azonban egy tanítási évben a térítési díj összege nem lehet kevesebb az (1) bekezdésben meghatározott alsó határértéknél.
(4)61 A 33/A. §-ban meghatározott vizsgák körén túl az érettségi vizsga az alábbiak szerint díjköteles:
- a) a vizsgázónak a középszintű érettségi vizsgáért - ha a vizsgázó a jelentkezését nem egy adott középiskolába nyújtja be - az adott évre érvényes kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) 15%-ának megfelelő,
- b) a vizsgázónak az emelt szintű érettségi vizsgáért az adott évre érvényes kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) 25%-ának megfelelő,
ezer forintra kerekített összeget kell fizetnie a Hivatal számára.
(5)62 Ha a 34. § (1) bekezdés e) pontja szerinti esetben a középszintű érettségi vizsgára jelentkező a vizsgaszervező nevelési-oktatási intézménybe nyújtja be a jelentkezési lapját, a (4) bekezdésben meghatározottakat azzal az eltéréssel kell alkalmazni, hogy a középszintű vizsga térítési díj összegét a jelentkező a vizsgaszervező nevelési-oktatási intézmény számára fizeti meg.
(6)63
(7) A 34. § (1) bekezdés d) pontja szerinti független vizsga díját tantárgyanként kell megállapítani úgy, hogy tantárgyanként a vizsgadíj összege nem lehet magasabb, mint az adott évre érvényes kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) 3,75%-a.
Érettségi vizsga díja
A Kormány 229/2012. (VIII. 28.) rendelete a nemzeti köznevelésről szóló törvény végrehajtásáról 34.§ (1) pontjában meghatározottak értelmében köznevelési intézményekben térítési díj ellenében igénybe vehető szolgáltatás az érettségi bizonyítvány megszerzése vagy a tanulói jogviszony megszűnése után az érettségi vizsga, továbbá az adott vizsgatárgyból a tanulói jogviszony fennállása alatt az érettségi bizonyítvány megszerzése előtti sikertelen érettségi vizsga második vagy további javító – és pótló vizsgája.
E rendelet 35.§ (4) pontjában leírtak szerint az érettségi vizsga az alábbiak szerint díjköteles:
a vizsgázónak a középszintű érettségi vizsgáért az adott évre érvényes kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) 15%-ának megfelelő ezer forintra kerekített összeget kell fizetnie.
A szakmai vizsga díja
315/2013. (VIII. 28.) Korm. rendeleta komplex szakmai vizsgáztatás szabályairól
- § (3) A vizsgadíjat
- a) az iskolai rendszerű szakképzés esetén - az Szt. 29. § (1) bekezdés f) pontjában és (1a) bekezdésében meghatározott esetek kivételével* - a vizsgázó,
- b) az iskolarendszeren kívüli képzés esetén a vizsgázó vagy a vizsgázóval az Fktv. szerinti felnőttképzési szerződést kötött képző intézményfizeti.
*Szt. 29.§ (1) f)a tanuló részére az iskolai rendszerű szakképzésben a harmadik szakképesítés megszerzésére irányuló komplex szakmai vizsgát megelőző valamennyi komplex szakmai vizsga és első alkalommal az ezekhez kapcsolódó javító- és pótlóvizsga.
Szt. 29.§ (1a)83 Az (1) bekezdés d) és e) pontjában meghatározott javító-, pótlóvizsga ingyenes, bármely szakképző intézmény korábbi tanulója részére első alkalommal a tanulói jogviszony megszűnése után is.
Archívum
|
|
2006. |
2007. |
2008. |
2009. |
2010. |
2011. |
2012. |
2013. |
2014. |
2015. |
2016. |
2017. |
2018. |
2019. |
2020. |
2021. |
Matematika |
Iskolai átlag |
502 |
507 |
479 |
477 |
1571 |
1599 |
1589 |
1592 |
1578 |
1609 |
1614 |
1611 |
1609 |
1492 |
ELMARADT! |
1557 |
Országos átlag |
499 |
499 |
490 |
189 |
1613 |
1635 |
1632 |
1640 |
1631 |
1645 |
1641 |
1647 |
1647 |
1670 |
1653 |
||
Iskolatípus átlaga |
493 |
495 |
484 |
483 |
1599 |
1624 |
1616 |
1625 |
1615 |
1633 |
1625 |
1620 |
1620 |
1433 |
1619 |
||
Szövegértés |
Iskolai átlag |
530 |
533 |
511 |
518 |
1644 |
1693 |
1623 |
1643 |
1610 |
1607 |
1624 |
1638 |
1651 |
1567 |
ELMARADT! |
1607 |
Országos átlag |
501 |
506 |
497 |
496 |
1620 |
1617 |
1603 |
1620 |
1597 |
1601 |
1610 |
1613 |
1636 |
1661 |
1651 |
||
Iskolatípus átlaga |
496 |
500 |
491 |
491 |
1612 |
1604 |
1592 |
1607 |
1581 |
1585 |
1589 |
1584 |
1607 |
1554 |
1616 |
Az országos kompetencia-mérés eredményei
(10. évfolyam)
Az érettségi vizsgák átlageredményei | ||||||||
Tantárgy | 2004/2005 | 2005/2006 | 2006/2007 | 2007/2008 | 2008/2009 | 2009/2010 | 2010/2011 | 2011/2012 |
Magyar nyelv és irodalom | 3,46 | 3,60 | 3,68 | 3,28 | 3,46 | 3,38 | 3,09 | 3,22 |
Történelem | 3,45 | 3,50 | 3,40 | 3,74 | 3,29 | 3,12 | 3,25 | 3,12 |
Angol nyelv | 3,60 | 3,23 | 3,17 | 2,87 | 3,26 | 3,48 | 3,27 | 3,5 |
Német nyelv | 3,38 | 3,20 | 3,96 | 3,33 | 3,11 | 3,46 | 3,22 | 3,2 |
Matematika | 2,89 | 3,30 | 2,71 | 2,74 | 3,10 | 2,55 | 2,51 | 2,67 |
Fizika | 3,50 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 3 | 1 |
Informatika | 2,80 | 3,10 | 3,71 | 2,7 | 3,63 | 3,23 | 3,66 | 3,03 |
Biológia | 3,34 | 3,75 | 3,49 | 3,57 | 4,17 | 3,58 | 2,86 | 4,16 |
Földrajz | 3,20 | 3,00 | 3,85 | 3,00 | 0,00 | 3,61 | 3,73 | 2,96 |
Kémia | 0,00 | 3,00 | 3,37 | 3,00 | 3,00 | 3,50 | 4 | 3 |
Testnevelés | 0,00 | 0,00 | 5,00 | 4,00 | 4,33 | 0,00 | 3,83 | 4,36 |
Rajz | 0,00 | 3,70 | 4,50 | 4,40 | 3,50 | 4,50 | 3,66 | 0 |
Társadalomismeret | 0,00 | 0,00 | 5,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0 | 0 |
Egészségügyi ismeretek | 3,98 | 3,89 | 4,38 | 3,64 | 3,33 | 3,40 | 3,48 | 3,45 |
Környezetvédelmi ismeretek | 2,40 | 4,15 | 4,33 | 4,00 | 0,00 | 4,33 | 4,5 | 0 |
Tantárgy | 2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015 | 2015/2016 | 2016/2017 | 2017/2018 | 2018/2019 | 2019/2020 |
Magyar nyelv és irodalom | 3,14 | 3,4 | 2,82 | 3,09 | 3,4 | 3,37 | 3,57 | 3,9 |
Történelem | 2,85 | 3,19 | 2,86 | 3,33 | 3,42 | 3,09 | 3,18 | 3,4 |
Angol nyelv | 3,34 | 3,3 | 2,93 | 2,95 | 3,59 | 3,52 | 3,79 | 3,62 |
Német nyelv | 3,73 | 3,56 | 3,09 | 3,06 | 3,27 | 3,27 | 3,58 | 3,48 |
Matematika | 2,57 | 2,51 | 2,36 | 2,38 | 2,66 | 2,77 | 2,73 | 3,25 |
Fizika | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Informatika | 3,63 | 3 | 3,46 | 3,65 | 4 | 4 | 0 | 5 |
Biológia | 3,08 | 3,65 | 3 | 3,07 | 4 | 4 | 4 | 3,43 |
Földrajz | 3,16 | 3,3 | 2,81 | 2,91 | 5 | 4 | 0 | 0 |
Kémia | 3 | 3 | 3 | 2,5 | 0 | 4 | 1 | 3 |
Testnevelés | 3 | 0 | 3,66 | 3,8 | 0 | 4,5 | 4 | 4 |
Rajz | 0 | 3,6 | 0 | 3,8 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Társadalomismeret | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
Egészségügyi ismeretek | 3,49 | 3,75 | 3,45 | 3,33 | 3,78 | 3,52 | 3,75 | 3,83 |
Környezetvédelmi ismeretek | 3,33 | 4 | 3 | 4 | 3,09 | 3,42 | 3,28 | 3,69 |
Tantárgy |
2020/2021 |
2021/2022 |
Magyar nyelv és irodalom |
3,27 |
3,28 |
Történelem |
2,21 |
3,02 |
Angol nyelv |
2,74 |
3,59 |
Német nyelv |
2,50 |
3,04 |
Matematika |
2,29 |
2,85 |
Fizika |
|
5 |
Informatika |
|
3 |
Biológia |
3,5 |
3 |
Vizuális kultúra |
2 |
3 |
Egészségügyi ismeretek |
3,13 |
3,71 |
Környezetvédelmi ismeretek |
|
3,29 |
Vízügyi ismeretek |
|
3,71 |
Pedagógiai ismeretek |
|
4,6 |
Diagram
Archiválva: Invalid DateSzakmák szerint csoportosított pályakövetés - Egészségügy
Archiválva: Invalid DateSzakmák szerint csoportosított pályakövetés - Gyakorló csecsemő és gyermek ápoló
Archiválva: Invalid DateSzakmák szerint csoportosított pályakövetés - Környezetvédelmi technikus
Archiválva: Invalid DateSzakmák szerint csoportosított pályakövetés - Gyakorló ápoló
Archiválva: Invalid DateA felvételi eljárás főbb időpontjai
Archiválva: 2022. 02. 22.Szóbeli meghallgatás PDF
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Mentőápoló
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Pedagógiai és családsegítő munkatárs
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Vízügyi technikus
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Rehabilitációs terapeuta
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Oktatási szakasszisztens
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Betegkísérő
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Gyakorló ápoló
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Környezetvédelmi technikus
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Egészségügyi asszisztens
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Általános ápoló
Archiválva: Invalid Date3012 ideiglenes
Archiválva: Invalid Date3013 ideiglenes
Archiválva: Invalid Date3014 ideiglenes
Archiválva: Invalid Date3015 ideiglenes
Archiválva: Invalid Date3016 ideiglenes
Archiválva: Invalid DatePályakövetés 2021/2022
Archiválva: Invalid Date5/13Aa Gyakorló Ápoló
Archiválva: Invalid Date12.évfolyam egészségügy
Archiválva: Invalid Date5/13.B Környezetvédelmi technikus
Archiválva: Invalid Date5/13.Ab Csecsemő és gyermekápoló
Archiválva: Invalid Date12.évf. angol nyelv
Archiválva: Invalid Date11C német nyelv
Archiválva: Invalid DateAngol Tantárgyi tematika osztályozó vizsgához 12
Archiválva: Invalid DateAngol tantárgyi tematika osztályozó vizsgához 11
Archiválva: Invalid DateAngol nyelv tematika
Archiválva: Invalid DateMűszaki alapismeretek 9.évf.
Archiválva: Invalid DateBiológia tematika 9.évfolyam
Archiválva: Invalid Datefutsalkep1
Archiválva: Invalid Datefutsalkep2
Archiválva: Invalid Datefutsalkep3
Archiválva: Invalid Datefutsalkep4
Archiválva: Invalid Datefutsalkep5
Archiválva: Invalid Datevizkep1
Archiválva: Invalid Datevizkep2
Archiválva: Invalid Datevizkep3
Archiválva: Invalid Datevizkep4
Archiválva: Invalid DateJelentkezési lap - Betegkísérő
Archiválva: Invalid DateAranybulla kép1
Archiválva: Invalid DateAranybulla kép2
Archiválva: Invalid DateFelvettek listája
Archiválva: 2022. 04. 25.Felvétel Fellebbezés
Archiválva: 2022. 04. 27.Betegkísérő képzés
Archiválva: 2022. 05. 04.Orvosi alkalmassági beosztás
Archiválva: Invalid DateAlkalmassági és Kórelőzmény
Archiválva: Invalid DatePlakát
Archiválva: Invalid Date